Friday, June 3, 2011

SAHABAT....

ASSALAMUALAIKUM...:)


ary nie aku nk cter sal kawan2 aku yang aku syg sgt2...bkn sgt2 daa..ketat2 kot..urm...first nk  cter sal dak nie..nme dye...NUR ALIA IDAYU BINTI MD ISA........first time kenal 'minah' nie aku ingat kan dye nie sombong n tomboy..yela kan...aku nie baru jer dtg kg..so xkenal laa sper2 ag....yele kan aku nie bdk baru so die wat jela xnpak..heheh..lupe lakk....aku pindah kg mse aku form 1...hehe..ntah aku neyh mmg xbernaseb bek or ape tah..dalam sepjg2 aku bersekolah nie...aku TAK PENAH PON B'ORIENTASI...huhu..ak pon xtaw cmne orientasi 2 rse cmne..k2 da laa...then da bper ary dorg nie bersekolah..baru laa aku masok..yela..ak sbnrnyer bkn ske msok skola lmbt2..tp sbnrnye mse 2 ak tgh tggu keputusan msok skola ASMARA..ehh..cilap2..skola asrama...tp xdpt..so..ak troskan aje laa..skola kat SMK IDRIS SHAH,GOPENG PERAK...skola kesygn aku 2...kat situ laa aku jmper bdaq alia neyh...............dan juge..org yg special kt aty aku neyh...ehh..ak nk cter alia kan..apesal lak ak g cter sal org len lakk...huhu...aku kwn ngn alia neyh da 7 tahun da..ak arap..pershbtn kami nie kekaal smpai ble2...alia sekarang study kat KPTM KB...cos pelancongan..this my bff...<3<3


k..skrg kter cter sal org len lakk....yang nie pon bff gak...hehe..sbnrnyer kami dulu xrapat pon...kan..kan..kan...bkn xrapat sbb kte org gado ker ape...cume dulu..aku ngn dye nie klas len2..mse from 3 jer kami kelas sme..ehh...aku da gtaw korg ker nme dye sper..blom kan...HAH...nme dye NURAIN FATIRAH BINTI HAMIZOL......sbnrnyer...aku pon xtaw cmne aku ley kawan rapat sgt2 ngn dye nie..tapi..yg aku taw aku sygg  dye nie sgt2..lau bole aku xnk pts persahabatan dgn dye nie..sbbnyer....she my angel..dye nie bek sgt22....heheh..tyrah..aku syg ko ketat2 taw...arap kter kwn slamenyer....ok...

hah..yang korg tgk neyh lakk...yang pkai tdung itam neyh my beloved sister...syg akak sgt2...urm..nme dye...HAZWANI RODUAN n yang sebelah dye nie yang cun melecun neyh...nme dye...FATIN A'ISYAH KHAIRUDDIN.....hehe..diorg neyh...kwan2 pra-u aku.......for akak..ily so much...n for fatin...syg kamoo jugak...org xske tgk fatin sedeyh2...hope fatin kuat mcm hulk...hahah...xde2..gurau jep...<3 u fatin n akak wani...

hah..yang nie lakk...NOR AMIRAH BINTI MOHD RAHIM N NUR SYUHADA MASBAH..hurm...dye org nie kawan ak dr SMK GR..huhu..agak rapat laa dlu..tapi sekarang nie.............hurm...ntah laa..hope hubungan kte org nie rapat cm dulu..rindu kat dye org sbnrnyer..cume..malas nk jmper dorg cz ade laa sbb2 tertentu..hope kami akan berkawan mcm dulu...huhuh.....<3 this gurl....

yang nie lakk nme dye NOORFARAHANIM RAHIMI....sbnrnye..org xrapat mne pon ngn fara..sbbnyer..dulu mse first2 tgk fara..npak fara nie cm sombong jer...ditambah lak dgn cter2 sal fara...fara..soe ehh...dulu org xske kan fara sbb org xkenal fara pon...skrg neyh org da kenal ngn fara..orang rse fara neyh bek sgt2...ske laa kawan ngn fara...yang dulu2 2 org mntk maaf sgt2 ehh fara...hope kter kwn slame2nyer ehh..syg fara........eheheh...<3<3

yang nie lakk..NURNAZREENA NAZAM SUHAIMI........heheh..sbnrnyer...dye nie ank cikgu aku..cikgu Sakinah..heheh..ntah cmne ntah ley rapat ngn dye nie..mgkin kami serasi kot berkawan..hurm..hurm..aku pon syg dye nie jugak..dye taw semua sal aku n aku pon sme taw semua sal dye..n mungkin sbb ini kami terlebey rapat........oke la kan...n aku xske lau dye wat perkara yang bukan2...aku nk dye berjaya cm aku gak...aku nk dye jdik ape yang 'mama' mintak...reena..if u read my blog..i hope u dun do the wrong things..aku nk ko berjaya...n aku syg ko sgt2...ok reena...ilysm my friend....



hehe..ok..nie jer..aku harap yang kter semua ley jadik kawan baik sampai bile2...aku syg korg semua...aku xnk kehilangan kehilangan kawan2 aku nie..walaupun dlu kte xrpt or ape2 laa..n lau aku ade wt slah kat korg ker...harap korg maafkan aku hamba Allah yg serba kekurangan nie...^_^


No comments:

Post a Comment