Saturday, June 4, 2011

SAHABAT PART 2

SALAM........heheh..yang nie sambungan sahabat yang ary 2...yang nie kawan aku kat SMK PAYA BESAR .aku neyh smbung form 6 pas spm ary 2...sekarang ak berada lam upper 6...hah!!..cantek x org yg dalam gamba yang korg tengok neyh....mesti laa cantek kan...kawan2 aku sumenyer cantek...nak taw x nme dye neyh ape...nak taw x...heheh..ok laa..aku bagi taw jela...nme dye..NADHIRAH BINTI JAILANI...heheh..dye neyh dulu skola kat SMK MAT KILAU....n aku ngn dye daa jadi kawan bekk n rapat sgt2 daa..aku sygg dak neyh..nakal,manja,comel..ape ag ehh..urm..sume laa sal dye aku suke...hehe..dy bek sgt..n ak ade nme spesial utk dye..hehhe..nk taw x aku pggl dye aper...ish xpyh la korg taw..t majuk lakk dye ngn aku...heheh...ok next gurl...

hah...cun x aweks neyh...hehehe..aku  n yang lain2 lam klas aku pggl dye kak long....nk taw x sbbnyer aper....sbbnyer..kak long neyh..tua 2 tahun dr aku n yang len2 kat klas...tapi..bg aku..kak long neyh cun sgt2...bek n caring orgnyer dannnnn sweet jugak..cm aku..eh3..terperasaan lakkk..ehehhe..xde laa..kak long ag sweet..urm..nme kak long sebenarnye adalah....NUR SYAHIDA BINTI AHMAD ISHAK...ehh..btol ker..urm..kak long...lau salah..soe ehh..xsengaje..:)hehe...sygggggggggggg...kak long.....

hah..yang neyh nme dye bismi...nme penuh NURUL BISMI BINTI IRWAN...hehe..dye ney dulu 1 skola ngn aku mse skola rendah.....tapi aku xbrape ingat laa....n aku xsgke yang aku akan  jmper dye skrg neyh....heehe...2 laa org cakap..kami neyh ade jodoh....ehh..bukan jodoh cm laki n pompuan 2..tapi jodoh jadik kawan baiklahh...hahaha..adoii...syg awk laa bismi....

hah..minah nie lak nme dye minah..hehe cm pelik jer kan..nme dye sebenarnyer..NOR KHAIRUL AMINAH BINTI ROSLI..hehhe..dye neyh ade kembar taw..tp kembar dye nie lelaki...ehh..copp2..aku bkn nk cter sal kembar dye..tapi nk cter sal dye nie..minah a.k.a amy..heheh..ehehe..amy neyh aku penah 1 skola ngn sye dulu sama gak ngn akak a.k.a wani..tapi aku skola sner kejap ker,,hehe...tapi pape pon aku ttp syg dye neyh...

Merah Delima
hah..yang neyh lak nme dye ruby a.k.a RABIALTU SAFRINA....hehe..dak nyer kecik jer..tapi lau dye mara..huhu..nek seram aku dibuatnyer..ahaha..ruby..jgn mara yee dikk..t berkedut mke 2..ta chantek daa adek akk...ahahah..ruby neyh pon dak 1 klas ngn aku ngak...n kami pon rapat jugak....hehe.. n syg dak kecik neyh jugak....



huuhuhu...seperti kata ku..aku ingin menjadi sahabat yang terbek buat mereka..andainya aku tersilap n terkasar bahase..maafkan aku..kerna sesungguhnya aku manusia yang lemah,,tidak lekang dalm melakukan kesilapan...daan sesungguhnya..aku menyintai dan menyayangi sahabat ku dengan setulus hatiku..maafkan aku wahai sahabay..^_^..

No comments:

Post a Comment