Monday, June 6, 2011

ASSALAMUALAIKUM...


hehehe..ary nie aku ade story klako utk korg...peristiwa 2 berlaku pada malam semalam...ahahahaha...bila egt blek ase nk gelak terguling2 laa lak...huhu...cter nie sal aku sbnrnye.......AHAHAH...klako sgt laa..smpai xley nk cter...hhuhuhu.....hmm..jap...bg aku relax jap...nk redakan gelak aku neyh...

hurm..okeyh....sbnrnyer mcm neyh....aku neyh jenis yang akan terjage pada wktu mlm...tak kira arr kul bper pon...mst akan bgn gak..n mnde first yang aku cari adalah air....aku nie..nth cepat haus kot....n slalunyer mak aku akan spare kan air kat bilik dye..hehe..aku neyh jenis malas nk g dapur amek air..so g laaa bilik mak aku..<sebenarnye penakut> heheh..sambung blek...then dgn mamainyer ak bgn terus g bilik mak aku n tnpa usul periksa aku terus capai botol air yg ade kat citu.......hahah..korg x isi kandungan botol 2...hahaha...sbnrnye air yang ade lam botol 2 bknlah air masak tapi.....................................................minyak urut yang org india selalu pakai upernyer......cisss..ptt laa aku minum ase brangin jer mulut ak 2...ehh cop2..xsmpai tekak ag...baru kat lam mulut..pe ag...ag sembur blek laa air a.k.a minyak urut 2....ciss...abes 1 family ak bgn...ehh yeke..hehe..bukan2....adik pompuan aku,mak aku n abg aku yg agk2 sengal ubi 2...malu aku dorg sume ketawa kan aku..cume mak aku jer yg membebel....hahah..muntah gak laa aku mse. 2...da abes muntah..aku smbng blek tdo..mls nak dgr mak aku membebel..heheh..<mak soe ehh..kak teh ngantok laa>hehehe...k laa.. itu jer kot aku nk kongsi kat korg....

haha..moral of the story..sediakan air sebelom tido..ahahahaha..
k assalamualaikum...6_^

No comments:

Post a Comment