Tuesday, June 7, 2011

ASSALAMUALAIKUM...


Urm...cuti skola aku semakin habes....tp still ade kerja yg tertunggak lagi..huhu..aku xtaw laaa mcm mner nk wat...dgn kolokium agy...huhuhu..cmne eyh....xtaw laa...tp bkk jer skola neyh..aku kne struggle gler2..aku nk berjye jugak lam idup aku....aku xske laa ayh tiri aku compare kan aku ngn ank dye yg sebaye ngn aku...aku taw laa ank dye pndai..tp jgn laa compare smpai cmtu skali..n aku taw laa ank ko 2 msok poly..aku neyh..f.6 jerr...dlu mse aku nk msok f.6..ko mcm nk xnk jer bg kan...taw x nper aku xnk msok kolej..sbnrnyer aku juz xnk nyusahkan ko jer...yela..adek bradek aku ramai ag yg berskola..cmpur ngn ank abh agy....da laa yuran kolej 2 mahal..sbb 2 laa org pilih msok f.6...kos dye ag murah berbnding ngn kolej...huhu....mak..tiap kali exam..org da try wat yg terbek mungkin daa..org jwb dgn bersungguh daa...tp result org x laa segempak ank abh 2 kan...org taw laa org xpandai cam ank abh 2..tp mak..org jnji yg org akan usaha sebaik mungkin untuk STPM neyh....org nk jugak mak bngge ade anak mcm org..tapi  mak..org perlukan sokongan dr mak...lau mak xde..org lemaah mak..lemah sgt2...tolong eyh mak......hurmmmmmmmmmmmmm.......


MAK.....org syg mak sgt2..org nk mak bngge ngn ank mak neyh..org taw org bukan laa pndai sgt...tp org akan cube sehabes mungkin...n org jugak taw harapan mak aper...mak nk ank mak neyh jdik contoh pd yang lain2 kan..org cube mak..org cube...hurm..tp mak bg laa semangat mak cket kat orggg....mak ilysm mak....


k bye..salam...

No comments:

Post a Comment