Friday, July 8, 2011

bukan untukmu

ternyata diriku bukan lagi untukmu,
kerna aty ku selalu kau lukai..
jika ak maseh untuk..kau tidak akn  buat aku seperti ini..
menanti nanti dirimu yang belum tentu akan menjadi milik..
wahai lelaki yg bernama NZ..belum pernah aku mencintaimu..
seperti mana aku mencintai mu sekarang ini...
kehilangan dirimu..membuatkan aku menjadi rapuh...
menjadi lemah tidak berdaya disaat aku mengingati kembali dirimu
yang telah jauh dariku...
bukan aku tidak mencuba untuk memohon agar kau kembali kepadaku..
ttp...semua pesanan ku tidak pernah kau layan...
panggilan dariku kau biarkan sepi..
dan membuatkan aty ku terus hancur..
mengapa semua ini kau lakukan terhadapku...
apakah salahku sebenarnye..
katakanlah supaya aku mengerti dengan semua perbuatan yang telah kau lakukan..
wahai NZ...sehingga saat ini...aku maseh menyayangimu..
walaupun aku mengerti aku bukanlah untukmu lagii..
kerna kau telah ade pengganti diriku,,,
hurmmmm...
saketnya aty ini walaupun telah 7 bln aku menyendiri..



2 comments:

  1. sabar ye adekku syg, klu dia tak layan, jgnlah sedih sbb ramai lagi yg menanti yg lebih baik dri dirinya, smile always n caiyokkkk be apy......

    ReplyDelete
  2. kak pu3....tq akak...adekk akn jdk kuat...hehhehe..pas nie...xde dye agy...huhuhuhu

    ReplyDelete