Saturday, February 19, 2011

Segalanya ku terima!!!

hahahah......
sekarang neyh aku kene belajar utk melupakan dye....
dye da bhagie dgn org bru dlm hidup dye sekarang!!!
walaupun susah utk lupakan...ak kene jugak....
Ya Allah....ak harap sgt yg ak bley lpekan dye...
dye da xperlukan aku lagi...
SO!!!! utk aper aku egt kat org yg da tentu2 x egt kat aku...
arghhhhh!!!!!ak mengalah laa ngn sume neyh...
dan utk dye...xperlulah nk rse berslh or whatever...
ak taw yg ko bhagie  tnpa driku....
hahahha....
aku da xmampu utk berkata2 lagi....
mungkin perit..dan mungkin payah utk lakukan sume neyh..
tp ak yakin mungkin ade hikmah disebalik sume yg berlaku...
dan aku juga yakin....Allah xkan menguji hambanya yg tidak mampu
menghadapi dugaan Nya......
hurmmmm,......:'(

No comments:

Post a Comment